Tuesday, January 26, 2010

Kenangan yang teramat indah ~


Hari ni aku malas nak post yang berat-berat.
Kenapa tajuk posting kali ni cam best jerk!! (^_^)
"KENANGAN YANG TERAMAT INDAH"
Huhuhu..

Ok la senang cerita, "Kenangan yang teramat indah" yang ingin
aku kongsi dengan korang kat luar sana ialah
masa zaman-zaman sekolah rendah dulu.
Haaa..Indah kan?

Ni bukan gambar aku..Aku punya da hilang da.. (T_T)

Experience tu bagi aku memang indah sangat.
Gambar kat atas tu aku jumpa lam groups friendster aku.
Kelakar plak aku tengok. Macam-macam gaya ada.
Korang masih ada simpan lagi tak pic mase dulu-dulu?
Aku punya da banyak yang hilang. Bila umo makin bertambah ni
rasa rindu plak nak tengok pic masa tu.
Kenangan sume tu..
Rasa cam nak kembali ke zaman dulu jerk!

Skang ni sume da besor-besor. Punyer kehidupan sendirik.
Maybe da ramai yang ada family sendiri. Huuhuhu.
Tapi aku belom agi. Tengah merancang-rancang jugak la ni.
Hope akan ada reunion pas ni. Dapat la nengok sape yang
lebih ke depan.. Kihkihkih



0 comments:

Post a Comment